Hello Scrubby !


Hello girls , revin cu un nou review , de data aceasta la cel mai " dulce " scrub de ten posibil ! 
Scrubby este un gromaj de fata care curata in profunzime tenul , eliminand punctele negre si sporindu-i elasticitatea si lasandu-l hidratant. Eu il folosesc deja de 1 luna si pot sa zic ca sunt incantata de el , avand tenul uscat , il curata foarte bine dar il lasa fin si hidratat , datorita uleiului de migdale . 
 Pudra din flori de hibicus activeaza microcirculatia prin actiunea sa fina de exfoliere , stimuleaza reinnoirea celulelor si sinteza colagenului .Curata pielea in profunzime , are efect anti-anging , regenerator , astrigent si revigorant .
Eu il folosesc dupa baie cand porii sunt deschisi dar si inainte sa imi aplic o masca de fata ca sa o ajut sa imi intre mai bine in ten  .
Ingrediente 100% naturale : zahar brun , ulei de migdale dulci , seminte de capsuni , pudra din flori de hibicus . Miroase incredibil si fiind din ingrediente bio , il folosesc si pe buze de fiecare data cand mi le simt uscate , delicioooos ! 

Uleiul de migdale hrănește pielea și contribuie la 
regenerarea cutanată, este catifelant, calmant, delicat, conferă pielii finețe și o strălucire mătăsoasă.

Semințele de căpșune exercită o putere abrazivă blândă, protejează împotriva deshidratării; conțin elemente anti-age, sunt bogate în antioxidanți și acizi grași esențiali.

Pudra din flori de hibiscus activează microcirculația prin acțiunea fin exfoliantă, stimulează reînnoirea celulelor și sinteza colagenului; curăță pielea în profunzime, are efect anti-aging, regenerator, astringent și revigorant.


Comments

Popular Posts