Organic feeling





Hello girls , in postarea de astazi vreau sa va povestesc despre cele mai noi produse organice care mi-au intrat in rutina zilnica . In ultima vreme , am inceput sa acord mai multa atentie tenului , inlocuind cremele cu uleiuri si unturi bio , ca untul de cocos pentru demachiere sau uleiul de migdale aplicat seara pe ten inainte de culcare . 

Din dorinta de a gasit cat mai multe produse 100% bio am dat si peste Untul de bacuri , de care am ramas impresionata si pe care trebuia sa il testez neaparat . 


L-am gasit pe Oleya  , iar primul motiv pentru care l-am indragit pe langa ca este super hidratant , acesta este si un autobronzant natural 100% , iar cum solarul a iesit demult din rutina mea  iar vara se lasa asteptata , este numai perfect ! 

 Unt de Bacuri pentru ten
  • Nuanța pielii devine mai închisă de la prima aplicare
  • Înlocuiește crema autobronzantă, crema anti-rid, crema pentru hidratare
  • Benefic pentru pielea uscată și foarte uscată
  • Oferă o nuanță placută pielii de culoare cafenie
  • Autobronzant natural
  • Perfect pentru tenul acneic datorită proprietăților sale antibacteriene și antiinflamatorii
  • Stimulează secreția de colagen de la nivel celular
  • Previne și tratează ridurile și cicatricile
  • Conferă elasticitate și fermitate pielii
  • Diminuează roseața de la nivelul feței și a corpului
Unt Bacuri pentru corp
  • Tratează infecțiile cu diferite ciuperci, ale pielii și unghiilor
  • Dă nuanță aurie pielii 
  • Hidratează pielea intens
  • Remediu natural împotriva reumatismului
  • Utilizat cu succes în cazul cicatricilor 
  • Autobronzant natural
  • Calmează iritațiile și mâncărimile (înțepături de insecte, urticarie)
  • Conferă protecție împotriva radiațiilor solare, pielii
  • Util în cazul fisurilor de pielii sau fisuri anale
  • Previne și tratează vergeturile și cicatriciile 
  • Recomandat ca aplicare în cazul apariției dematitelor sau eczemelor
  • Ajută rănile să se vindece rapid
Unt de Bacuri pentru păr
  • Fortifică firul de păr 
  • Ideal pentru măști hidratante ale părului 
  • Descurajează căderea părului
  • Întărește unghiile
Unt de Bacuri pentru mușchi și articulații
  • Ajută la scăderea inflamației și ameliorarea durerii
  • Recomandat pentru dureri musculare
Eu personal l-am folosit doar pentru corp si fata si intradevar inchide frumos nuanta pielii . Mirosul este putin prea tare pentru mine dar faptul ca imi hidrateaza asa bine pielea , eu avand-o destul de uscata , pot trece cu vederea . Eu il  aplic doar seara dupa dus deoarece dureaza putin pana intra in piele dar dimineata ma trezesc cu o piele fina si aurie . 


Bineinteles ca din cos nu putea sa lipseasca inca un borcanel de unt de cocos , preferatul meu ! Despre untul de cocos cred ca stiti deja multe , eu personal il foloses de la masca de par la demachiant pana la crema de corp , mirosul este divin iar pielea ramane  supla si fina dupa folosire . Eu prefer sa il foloses direct din borcan fara sa il mai amestect cu alt ingredient . 


 Ulei de Cocos Organic pentru ten
  • Un ulei minune, purifica pielea și spiritul datorită parfumului minunat și texturii ușoare
  • Înlocuiește cu succes loțiunea de corp, crema de mâini, crema anti-rid, masca de păr, crema de zi, crema pentru hidratare
  • Ideal pentru demachiere în stare pură
  • Hidratează intens, calmează și îngrijește pielea afectată de vreme sau factori chimici
  • Tratează eczemele și psoriazisul
  • În aromaterapie, elimină stresul și tensiunea psihică
  • Proprietățile sale antibacteriene tratează acneea
  • Catifelează pielea, redă elasticitatea și fermitatea tenului
  • Tratament pentru buze crăpate și deshidratate
Ulei de Cocos Organic pentru păr
  • Scade pierderea proteinelor din firul de păr
  • Aplică-l înainte de a te spăla pe păr, masează scalpul pentru a pătrunde până la rădăcină și înfășoară capul cu un prosop. Încă de la prima aplicare hidratează părul, hrănește rădăcin firului, vindecă firele despicate și descurajează căderea
  • Ajutor de nădejde în fortificarea genelor și sprâncenelor
  • Trateaza dermatita seboreica asociat cu alte uleiuri antifungice 
  • Conferă strălucire și elasticitate părului
  • Hidratează scalpul și firul de păr
  • Tratament antimătreață
  • Asociat cu uleiuri esențiale, previne apariția păduchilor
  • Tratament anticădere
Ulei de Cocos Organic pentru corp 
  • Îngrijește pielea iritată de înțepăturile de insecte
  • Asociat cu uleiuri esențiale, este un eficient tratament pentru ciuperca piciorului și a unghiei
  • Poate fi folosit ca lubrifiant (*deteriorează latexul)
  • Previne și tratează vergeturile din timpul sarcinii
  • Hidratează cuticulele și unghiile
  • Formează un strat protector asupra dermei
  • Grăbește procesul de vindecare al țesutului deteriorat
  • Tratament natural pentru eritermul fesier la bebeluși
  • Uleiul de cocos hidratează pielea uscată, crăpată, lezată, fisurată
  • Diminiueză senzația de iritare, arsură sau roșeață
  • Asociat cu uleiuri esențiale, nuca de cocos tratează hemoroizii


Ambele le pastrez in frigider , fiindca le prefer in varianta lor solida , pur si simplu mi se pare mult mai usor de folosit  . 



Pe site am mai gasit si praf de argila , am tot auzit de folosirea ei in masti si tratamente dar nu am folosit-o pana acuma ,asa ca m-am decis sa o testez pe cea rosie , fiind potrivita pentru tenul sensibil , uscat . 

Argilă roșie pentru ten
  • Elimină toxinele din piele
  • Ajută pielea obosită să-și recapete strălucirea
  • Accelerează vindecarea coșurilor
  • Închide porii
  • Îmbunătățește circulația cutanată
  • Reduce iritațiile sau roșeața
  • Revigorează pielea
  • Curăța în profunzime pielea expusă factorilor externi


Eu am folosit-o doar impreuna cu apa , desi se poate si cu miere sau alte uleiuri esentiale . Intradevar iti lasa tenul curat si foarte fin , dureaza insa  putin pana il cureti dar in final merita . 
Pe viitor doresc sa incerc si pudra de ceai verde pentru ten dar pana atunci urmeaza inca un rasfat cu argila ! 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Produsele au fost cumparate personal de catre mine , fiind folosite si testate , acestea se potrivesc tipului meu de ten , review-ul este din punctul meu de vedere si nu este o reclama platita de catre Oleya . 

Comments

Popular Posts