Ajutor catre o privire luminoasa | Complex Apicol



Natura degusta din toate , dar nu se satura niciodata!

2saptamani , atata dureaza sa vezi rezultatul unui produs organic , cel putin in cazul meu , dar citind din experienta altor fete care au testat si ele la randul lor aceste produse se pare ca functioneaza foarte bine pe diferite tenuri . 

Produsele au la baza laptisor de matca iar despre producator pot spune ca are o traditie de peste 50 de ani in Romania . Au o multitudine de produse de la sampon cu laptisor de matca la crema de soare sau pasta de miere cu propolis . Iar cel mai important lucru este ca toate sunt fara parabeni , fara coloranti , fara parafine si doar din produse naturale . 

Iar de curand au scos pe piata 4 creme special create pentru zone ochiilor : Anti-aging ; Anticearcan ; Nutrtiv si Hidratant . 

Eu am ales 2 dintre acestea , pe cel anticearcan si pe cel nutritiv . 


                                              
 
                                                    Apidermin Lejer - complex activ anticearcane 

Deoarece ma asteapta o perioada cu mai putin somn :) , aceasta crema o sa imi fie cea mai buna prietena a mea  . Extractul de ceai verde corecteaza si reduce zonele umflate din jurul ochiilor , prin efectul de drenaj pe care il are la nivelul pielii. 
Regenerarea celulara este stimulata de laptisorul de matca completand actiunea anticearcane si anti-inflamatoare a extractului de ceai verde . 
Are o consistenta cremoasa dar care intra foarte repede in piele , lasand-o fresh .


                                                       Apidermaliv- complex activ nutritiv

Este preferata mea , vara pielea are tendinta sa se usuce mai repede decat in mod normal mai ales in zona ochiilor iar aceasta crema pur si simplu hidrateaza cat trebuie zona. 
Cu o formula bogata in substante active de origine naturala ca laptisorul de matca , ulei de masline , unt de shea si uleiul de argan aceasta crema hraneste zona delicata din zona ochiilor . 

Amandoua au un pret fabulos de mic , sub 10 lei si le gasiti  aici  .  Pe lista mea de testare se afla crema de maini cu miere si musetel si balsamul de buze cu laptisor de matca , ulei de masline si miere . Suna delicios ! 


Comments

Popular Posts