Covoare de joaca Casmatino




Happy baby Happy mommy ! 

Si asa si este de cand Victoria are un nou partener de joaca ! De Craciun, Mosul cel darnic i-a adus in dar un nou prieten, pe domnul PEXESO, o pufosenie colorata plina cu animalute dornice de joaca . 





Normal ca si la mami ii place pe el ! 

Cautam de ceva timp asa ceva dar toate pe care le gaseam erau foarte usor de rupt sau de papat in cazul nostru, asa ca un covoras moale era doar urmatorul fel principal pentru ea.

Dupa lungi cautari am dat de o pagina de facebook cu o multime de covorase exact de care aveam noi nevoie.

Covoare de joaca Casmatino , unde dupa 30 min de analizat fiecare covoras in parte, marime, grosime si mai ales model, pentru ca sunt atatea modele haioase si dragute, cu greu poti alege doar unul. 

Ghinionul meu este ca nu am loc de mai multe :)) asa ca am ramas doar la unul singur, la domnul de mai sus, mai exact la modelul PEXESO pe marimea de 2000x1400 si 10 mm grosime. 

Imi plac foarte mult culoriile vii de pe el, iar la bebe ii plac gaurile de pe el, incercand mereu sa isi bage degetele prin ele. Animalutele inca nu le-a observat !






Chiar daca este mare el poate sa fie pliat foarte usor si sa folosesti din el doar cat ai nevoie,un lucru foarte practic cand nu ai suficient spatiu . 

El vine impachetat intr-o husa cu manere ceea ce il face foarte usor de transportat, mai ales ca poate sa fie folosit si afara.






Cel mai mult imi place ca este foarte usor de curatat, rezistent la apa ( l-am testat de cateva ori si a rezistat cu brio :)) ) si cel mai important este antialergic si termoizolator, asa ca nu trebuie sa imi fac griji de bebe cand se joaca pe el. 


Cand este inchis nu ocupa mult loc asa ca il puteti depozita foarte usor sub pat, in spatele canapelei sau chiar in dulap. 


Pot sa spun ca sunt foarte incantata de el si in sfarsit pot sa imi savurez cafeaua in timp ce bebe este in siguranta si se joaca langa mine( si in patut la ea se joaca doar ca atunci are nevoie si de mine sa ma joc cu ea 😝.

Mai multe modele si marimi gasiti pe pagina oficiala aici iar transportul este gratuit in oriunde in tara ! 

Comments

Popular Posts