Ulei de cocos |







De ceva timp am inceput sa inlocuiesc cremele din comert cu cele bio din farmacii . Cea mai recenta " achizitie " este acest ulei de cocos presat la rece pe care l-am gasit din intamplare la farmacie in timp ce statea la rand ; ambalajul a fost primul lucru care mi-a atras atentia ( cam asa se intampla mereu :)) ) produsul  este sub forma de unt iar in data ce este aplicat pe piele se transforma intr-un ulei care iti hidrateaza pielea si te invaluie intr-un miros divin . 




Prima data l-am folosit exclusiv pe corp dupa fiecare dus si de fiecare data cand imi simteam pielea uscata , treptat am inceput sa il folosesc ca masca pentru par sau doar un strop pe varfuri , lasandu -l sa imi hidrateze firul de par , iar cum 2 ani la rand am avut parul ombre , acestea necesita o ingrijire in plus . 







Cum vremea capricioasa lasa urme pe ten , desi am tenul mixt , simteam nevoie de o hidratare in plus , din acest motiv de o luna am inceput sa il folosesc si pe ten seara dupa demachiere iar rezultatele nu au intarziat sa apara . Imi simt tenul mai luminos si mult mai hidratat  .







Desi il puteti gasi la farmacii aveti si optiunea de a comanda on line http://www.solarisplant.ro , unde il gasiti la diferite gramaje . Tot pe site puteti gasi mai multe uleiuri bio care o sa va faca cu ochiul , mie cu siguranta mi-au facut :) . 

Sunt curioasa cate dintre voi a-ti folosit acest ulei ? 





p.s Este divin aplicat pe buze in loc de balsam !










Comments

Popular Posts