5 pasi pentru o piele luminoasa !









Step 1 
Favoritele momentului sunt  peria electrica si gomajul de capsuni de la Jolie . Despre gomaj gasiti mai multe in acest articol ; cat despre perie,  aceasta am achizitionat-o anul trecut si de atunci a devenit prietena mea de nadejdie . 


Aceasta vine impreuna cu mai multe acesorii care sunt menite sa te ajute sa ai un ten mai frumos fara prea mult efort chiar la tine in baie . 

  • Peria ( cea din poza ) - o folosesc cel mai des , atat dimineata cat si seara impreuna cu produsele de demachiere 
  • Disc abraziv pentru peeling - se poate folosii ca si atare dar mie imi place sa il folosesc impreuna cu gomajul ( chiar si pe buze ) 
  • Disc cu role pentru masaj - il folosesc impreuna cu serul sau crema pentru o hidratare mai profunda si totodata ajuta la o mai buna circulatie 
  • 2 buretei - unul pentru fondul de ten ( asigura un finish natural ) 
                          - unul pentru o curatare mai delicata a tenului 





* Eu mi-am achizitionat-o de pe BeYoutifulblog.ro , dar o puteti gasi si in magazinele DM din tara . 

Pentru demachiere urmez mereu 2 pasi 


  1. Imi curat tenul cu o discheta imbibata cu apa micelara de la Garnier ( am ramas fidela acestui produs inca de cand a aparut ) 

  2. Apoi folosesc peria electrica impreuna cu demachiantul fluid de la Ivatherm . Fiindca tenul meu isi face mereu de cap ( cand ii uscat , cand ii sensibil cand ii iritat ) acest demachiant isi face treaba mereu . 


Este potrivit pentru pielea sensibila iar faptul ca este fragrance free este un super bonus ! 

Step 2 

Seara ador sa folosesc seruri sau uleiuri naturale in locul cremelor . Pur si simplu imi place cum imi arata tenul dimineata , hidratant si luminos . 
Preferatele mele din ultima vreme sunt : Serul de noapte Fereto si Uleiul de migdale dulci de la Sabio 

Night Serum Cellular Regeneration 
Este potrivit pentru toate tipurile de ten , este un ser regenerat care umple ridurile , tonifiaza si are efect de lifting . Well , eu am observat o imbunatatire a tonusului tenului , acesta fiind mult mai luminos si perfect hidratant . Intra foarte repede in piele , fiind perfect mai ales ca urasc sa imi simt pielea uleioasa . 

Ulei de migdale dulci 100% natural 
Il folosesc mai mult vara , deoarece tenul meu are tendinta de a se inrosii si usca foarte repede de la soare . 
Este bogat in vitaminele A,B si E si este un antioxidant natural , potrivit pentru pielea arsa de soare sau iritata sau cand doresti un plus de hidratare . 

Step 3 


Acest ser este minunat , il poti aplica atat pe ten cat si pe corp . Este practic un ser care ajuta la regenerarea pielii patate de soare si ajuta la luminozitatea acesteia . 
Contine Vitamina C si Ginkgo Biloba ( antioxidant natural ) , aceasta se foloseste doar pe zonele afectate . Eu prefer sa aplic serul seara . 

Step 4 


Crema - gel de la Korres ajuta la diminuarea porilor si la reducerii rosietii pielii ; pe langa asta are un continut de 93 % ingrediente naturale ! 
Este extrem de lejera si usoara . 

Step 5 


Nicioadata nu uit de buze iar cu cat produsul este mai natural cu atata mai bine . Contine doar unt de shea , ulei de jojoba si extract de fragi ( yammy ) . Hidrateaza buzele si le mentine moi mult timp . 


Pentru zilele cand tenul meu este super incapatanat am 2 magic tricks 

Primul este Normaderm Night Detox de la Vichy , un aliat perfect seara pentru un detox rapid al pielii . Reduce excesul de sebum si a imperfectiunilor . Dimineata avand tenul mult mai curat . 

Al doilea este crema Hydra Mat Botanical de la Fereto , o crema special creata pentru a ajuta la reducerea exceului de sebum din zona T , elimina cosurile si matifiaza tenul . Si este perfecta ca si baza de machiaj . 



Comments

Popular Posts