Barnangen. Live Lagom



Not too urban, not too rural

Not too busy, not to calm

It's lagom. 

Lagom is Swedish for the center of balance, the happy medium, the just right sweet spot, the choice not to choose. 


Simte-te inspirat de natura si traditiile suedeze


Fondata in 1868, marca Barnรคngen este recunoscuta pentru faimosul sapun a carui reteta sta la baza ingredientului original Cold Cream, creat pentru a oferi protectie si  pentru a te face sa te simti exact asa cum trebuie. ๐Ÿ’™






Le-am testat si retestat si am cautat sa incerc cat mai multe de la acest brand. Am ales uleiul de corp, este sublim, perfect pentru vara dar despre el o sa vorbim in curand. 


In aceasta postare vreau sa va povestesc despre 3 produse minunate, perfecte pentru pielea uscata. nu prea folosesc cuvantul ‘ minunat ‘ prea des dar acestea chiar isi merita renumele. 


Recunosc ca nu am auzit de acest brand inainte de campania aceasta ( shame on me ) dar ma bucur ca am avut sansa sa il incerc. 









Eu am pielea uscata si destul de sensibila, de aceea sunt foarte atenta la produsele pe care le folosesc, citesc eticheta de 100 de ori si incerc mereu sa aleg cat mai natural fara parabeni sau parfum . Asa ca am fost destul de sceptica inainte sa le folosesc, cum sunt la fiecare produs nou intrat in rutina mea zilnica.

 untul de corp l-am folosit dupa 2-3 zile doar, avand impresia ca o sa imi lase pielea grasa, well, joke on me!


Pe langa ca este super light, intra rapid in piele si o lasa placuta la atingere. 

Este chiar wow, are un miros fresh foarte subtil si placut. Il folosesc dupa fiecare exfoliere, reda stralucirea pielii.








Despre lotiunea de corp pot sa spun doar ca a devenit my BFF si o tin pe noptiera si o  folosesc de fiecare data cand trec pe langa ea. 

Si-a facut loc si in geanta mea de vacanta, fiind testata si pe pielea sarutata ( arsa ๐Ÿ™„) de soare si a trecut cu brio testul. Imi place ca nu lasa senzatia de gras pe piele ( i know am ceva cu cremele grase, dar pur si simplu nu le agreez ) iar seara dupa o zi petrecuta in soare pielea nu este lipicioasa, ci hidratata si fina. 






๐Ÿ’™ gelul de dus este aliatul perfect al lotiunii de corp. au fost zile in care nu am reusit sa folosesc si crema / lotiunea de corp dupa dus ‘cuz mom life happens, dar pielea a ramas hidratata si a doua zi. Avand continut de crema in compozitie, hidrateaza si ingrineste pielea in timpul dusului. 

Iar parfumul fresh este bonus ๐ŸŒฑ



Voi le-ati incercat? A-ti auzit de ele? Ce parere aveti? 


 Follow me on instagram pentru o mica surpriza ๐Ÿ’™ .


Comments

Popular Posts