Testarea aparat Primadonna Elite



Unic. Ca și gustul tău.

O combinație perfectă de design dinamic, tehnologie de ultimă generație pentru cafea și ușurință de utilizare, PrimaDonna Elite este noua generație de espressoare full auto de la De'Longhi, creată pentru a satisface orice dorință cu stil și gust.  Aceasta este deviza lor, au perfecta dreptate dar trebuie sa mai adaug ca face o cafea Mi-Nu-Na-Ta !! 

Espresso perfect

PrimaDonna Elite încorporează toată experiența, know-how-ul și tehnologia liderului mondial în espressoare pentru a garanta că fiecare etapă de preparare a cafelei este executată cu atenție

Băuturile perfecte de lapte 

PrimaDonna Elite, datorită sistemului exclusiv LatteCrema, asigură întotdeauna o spumă densă și cremoasă și o textura netedă pentru cappuccino și băuturi pe bază de cafea.



Cel mai mult mi-a placut aplicatia Coffee Link cu care am putut sa ma joc de fiecare data cand am vrut sa imi personalizez bauturile sau pur si simplu sa aleg una gata preparata. 
 Se pot prepara pana la 6 retete noi de cafele sau se poate alege nivelul de aroma, cantitatea de lapte, cantitatea de cafea si temperatura pentru a va pregati bautura perfecta. 



Si au iesit perfecte de fiecare data ! 



Caffee Lattee cu extra spuma ☁️



Cappuccino + , preferatul meu, un cappuccino cremos facut cu un extra espresso pentru o aroma si energie in plus ⚡️



Latte Macchiato cu scortisoara 



Iar in zilele lungi un doppio+  perfect. 





Cel mai mult imi place ca se curata foarte usor dupa fiecare utilizare iar carafa cu lapte poate sa fie depozitata fara probleme in frigider atunci cand nu o utilizam. 

O singura intrebare mai ramane, Latte sau Cappuccino? ☕️




Comments

Post a Comment

Popular Posts