Despre hidratarea pe timpul iernii. CeraVe





In 2005, medicii dermatologi CeraVe au dezvoltat o gama de produse de ingrijire a pielii bazate pe ceramide similare pielii si pe Tehnologia MVE pentru a stimula refacerea functiei de bariera a pielii si pentru a oferi hidratare pe termen lung, doar dupa o singura utilizare.
In 2006, marca CeraVe ia nastere odata cu lansarea celor trei produse principale: Crema Hidratanta, Lotiune Hidratanta, Gel de curatare.
CeraVe contine trei ceramide esentiale de care pielea sanatoasa are nevoie.

Am testat Gelul de Spalare Hidratant si Crema Hidratanta pentru fata si corp. 



Gelul de spalare hidratant mi se pare genial! Curata in profunzime pielea fara sa o usuce sau sa lase senzatia de gras sau uleios pe ten. Cel mai mult imi place ca nu face spuma deloc, nu stiu de ce dar prefer sa fie asa gelurile de curatare. 
Contine cele 3 ceramide esentiale si acid hialuronic. 
Il folosesc atat dimineata cat si seara impreuna cu foreo si simt ca fata devine mult mai luminoasa si neteda. 
Iarna tot timpul am probleme cu uscarea tenului si spre surprinderea mea, momentan este foarte ok. 



Crema hidratanta pentru fata si corp, recunosc ca am folosit-o doar pe corp, deoarece imi este prea grasa pentru ten dar in schimb face minuni pe pielea super uscata. Sunt destul de pretentioasa cand vine vorba de cremele de corp, nu imi plac cele cu miros, cele grase care intra greu in piele si lasa o senzatia lipicioasa sau cele care dupa cateva ore nici nu simti ca te-ai dat cu ceva, pielea fiind din nou uscata. 
Insa cu aceasta crema am avut placerea de a descoperii ca nu se incadreaza in cele de mai sus. Nu are miros si intra rapid in piele fara sa lase senzatia de gras. 
Iar cel mai important este ca o mentine hidratata si catifelata mult timp chiar si dupa o singura aplicare. 
Este in top 3 cele mai bune creme de corp pe care le-am testat, si am testat o multime, trust me! 

Ca si gelul si crema contine cele 3 ceramide si acid hialuronic. 
Dar ce sunt ceramidele totusi? 
Well, ceramidele compun 50% din stratul de lipide si formeaza bariera de protectie a pielii, mentinand hidratarea. Stratul de lipide este organizat in structura densa sub forma de lamele si este compus din: ceramide, colesterol si acizi grasi.Cand nivelul de ceramide este scazut, functia de bariera cutanta este afectata, pielea nu mai este hidratata si factorii externi ce agreseaza pielea pot patrunde, conducand la o piele uscata si iritata. CeraVe ajuta la refacerea celor 3 ceramide esentiale pentru o piele sanatoasa si o senzatie de confort.CeraVe ofera un amestec natural, complex din fitoceramide derivate din plante: 
CERAMIDE 1: Fortifica stratul de lipide
CERAMIDE 3: Imbunatatesc hidratarea pe termen lung
CERAMIDE 6-II: Factor natural de hidratare
Aceasta combinatie unica de ceramide identice cu cele din piele ajuta la completarea ceramidelor existente in piele, calmeaza pielea uscata reducand pierderea hidratarii. 



Tu ai incercat produsele CeraVe? 

Comments

Popular Posts