Testare Avon Reconstruction



De cateva saptamani am avut ocazia sa testez gama 

AVON Advance Techniques Reconstructio 

de care am ramas placut surprinsa. 

Nu pot sa zic ca am un produs anume pe care il folosesc constant, doar masca de par este aceeasi de 1 an in rest imi place sa incerc diferite sampoane si/sau balsamuri de par. 
Firul meu de par este destul de gros dar totodata este destul de fin, avand nevoie de sampon si balsam care il curata bine si nu il lasa incarcat. 



Samponul este preferatul meu din aceasta gama, ajuta la fortifierea si repararea parului deteriorat, ii ofera un aspect sanatos si lucios, ca atunci cand tocmai ai iesit de la salon, si bineinteles il curata eficient si improspateaza.
Il lasa fin si foarte usor de aranjat. 

In cazul meu, balsamul mi-a ingreunat firul de par prea tare, fiind mult mai potrivit la un par uscat. 



 Uleiul de argan reface parul uscat si deshidratat si hidrateaza firele de par distruse, de la radacina pana la varfuri. Uleiul de cocos regenereaza si intareste firul de par si ii ofera un luciu stralucitor si textura matasoasa. Acesta este perfect aplicat pe parul ud, inainte de uscare. Protejeaza varful parului de caldura si lasa un parfum subtil floral. 

Imi place sa folosesc ulei de par in fiecare seara, aplic foarte putin in palma, il incalzesc intre degete apoi aplic pe varfuri. 




Comments

Popular Posts