Skin care 🍃



Ce este serul BetterSkin si cum functioneaza?

Serul cu Vitamina C si Acid Hialuronic de la BetterSkin are la baza cea mai inovativa formula de ingrijirea tenului. Acest ser nu trebuie sa lipseasca din rutina ta zilnica. Ingredientele active, naturale, dar si capacitatea de actiune rapida asupra pielii, sunt cateva dintre principalele beneficii ale serului anti-aging BetterSkin. S-a dovedit clinic faptul ca, utilizarea sa zilnica netezeste tenul, ajuta la albirea pielii si ii reda stralucirea. Totodata, serul, estompeaza petele solare si redefineste structura pielii. Mai mult de atat, efectul anti-aging combate ridurile, ofera fermitate pielii si hidrateaza tenul in profunzime. Fiind un produs pe baza de ingrediente 100% naturale, acesta isi dovedeste eficienta rapid, actiunea sa fiind si una de lunga durata.

Il folosesc de 21 de zile, a intrat in rutina mea de seara dupa demachiere si inainte de crema hidratanta. Stiam de Vit C ca aduce beneficii tenului, fiindca am mai folosit in trecut insa nu prea m-am impacat cu formatul  acela fiind mult prea uleios pe ten. Cu acest ser nu am aceasta problema fiindca intra rapid in ten si il lasa foarte fin la atingere. Faptul ca are in compozitie si acidul hialuronic nu poate decat sa ma bucure. 

Cel mai mult imi doream sa scap de pata solara de pe frunte care mi s-a accentuat in sarcina, nu mi-a disparut de tot dar s-a redus foarte mult in marime si pigmentatie si abia se mai observa pe tenul curat. 



Hidrateaza foarte bine, si ador senzatia de piele neteda si fina pe care o lasa. Cel mai important este ca nu contine parfum sau alcool si nu imi irita tenul care este destul de sensibil. Bonus, un ten mult mai luminos ✨

Daca acum cateva luni nu puneam mare pret si pe folosirea unui ser fie dimineata fie seara, acuma simt ca nu imi este rutina completa daca sar peste aceasta etapa. 



De ce sa alegi serul BetterSkin?

🍃 Efecte Rapide Anti-Imbatranire

Combate ridurile, hidrateaza si hraneste pielea.

🍃 Adio Pete Solare

Piele sanatoasa si plina de tonus.

🍃 RECOMANDAT pentru toate tipurile de ten

Benefic indiferent daca ai un ten uscat, gras, sensibil sau normal.

🍃 NU Contine Parabeni, Coloranti sau Alcool

Bogat in ingrediente naturale extrase din plante.

🍃 Produs VEGAN

Fara ingrediente de origine animala.

🍃 Netestat pe ANIMALE

Fabricat fara a cauza suferinta animalelor.

🍃 AI GARANTIE 90 DE ZILE

Nu te multumeste? Primesti banii inapoi!



Serul se gaseste online pe https://betterskin.ro/ 🌿


    Comments

    Popular Posts