Par mai bogat cu Pantene



Din cand in cand simt nevoia de o schimbare, ultima a fost schimbarea nuantei parului. Tracand de la saten inchis la aproape blond pe lungime mi-am satisfacut dorinta insa am pierdut si din stralucirea si volumul parului. La recomandarea prietenilor de la Buzz Store am inceput sa folosesc produse din gama Pantene PRO-V Miracles, care pe langa ca mi-au redat stralucirea lui, parul a capatat si un volum uimitor. 



Parul decolotat este greu de intretinut mai ales vara cand razele soarelui il usuca si mai tare . 



Un ajutor pe langa masca de par Pantene este aceat ulei 7in 1 cu biotina ai apa de trandafiri vare imi hidrateaza parul.



Eu una ma declar multumita de ele si ma bucur ca imi lasa parul curat ai bogat dar fara sa il incarce. 


Comments

Popular Posts