Calciu marin & vitamina D • Importanta suplimentelor alimentare



Calciul este unul dintre cele mai importante minerale pentru corpul uman, indiferent de varsta. Acesta se gaseste in proportie de 99% in oase si dinti. Deoarece nu poate fi produs de corp, este necesar un aport optim prin alimentatie sau, atunci cand alimentatia este deficitara (alimente intens procesate, carente, etc) prin suplimente de buna calitate.

Vitamina D luam deja de 3 ani, fiind prescrisa in lunile de iarna de catre endocrinologul meu dar era in forma lichida si nici cum nu m-am putut impaca cu gustul ei. 
Pe calciu din pacate nu am pus prea mare accent pana mi-am facut analizele anuale si mi-a iesit deficit de calciu. 

Pentru a combate oboseala si pentru a-mi ajuta organismul am inceput sa introduc in dieta mea mai multe legume si fructe dar si suplimente alimentare. Nu in toate am incredere si nici nu sunt adepta sa consum multe asa ca am preferat sa ma axez pe una singura dar care sa contina exact ce am nevoie Calciu si Vitamina D. 

De asemenea, in perioadele stresante (examene, munca sub presiune) sau cand corpul este supus unui stres fizic precum sportul sustinut ori dupa varsta de 55 de ani, cand densistatea osoasa scade, este necesara o atentie sporita pentru a reduce riscul aparitiei efectelor nedorite ale lipsei de calciu in organism precum osteoporoza, tulburari ale sistemului neuro-vegetativ (palpitatii, parestezii), functionarea deficitara a miocardului sau a sistemului nervos, aparitia insomniilor, etc.

Sunt la jumate cu acestea de la Oriflame si pana acum ma declar multumita. Sunt usor de administrat, fiind masticabile au o usoara aroma de vanilie asa ca am scapat de gustul de fier pe care il avea vit D anteriora. 



Oriflame ne propune din gama Wellness suplimentul Calciu și Vitamina D cu Aquamin™  – complex marin unic extras din alge. Recoltata organic şi sustenabil din apele pure ale Islandei, această alga calcifiata conţine în mod natural peste 70 de alte elemente minerale.

Formula unică Calciu si Vitamina D de la Wellness by Oriflame cu Aquamin™ îl face mai ușor de absorbit și de utilizat de către organism, în comparație cu alte surse de calciu. O alternativă pentru cei ce nu pot sau nu doresc sa consume lapte.




Mod de administrare: Se poate administra fara prescriptie medicala. A se consuma 1-2 tablete zilnic, dupa masa, in  cure de minim 30 de zile. Persoanele cu excedent de calciu sau sensibilitate la oricare din compusii produsului vor obtine avizul medicului curant in prealabil. Tableta masticabila pentru o absorbtie mai buna. Cu xilitol, fara zahar si cu aroma delicioasa de vanilie.


Sunt curioasa cate dintre voi, a-ti introdus suplimente alimentare in dieta si de care? 





Comments

Popular Posts