Gama Toleriane pentru pielea sensibila



🍃 Gama TOLERIANE contine produse cu o toleranta ridicata, formulate cu un minim de ingrediente pentru a limita riscul alergiilor. 
Confort extrem si de lunga durata, fara parfum, conservanti sau alcool, pentru a calma pielea deteriorata si iritata. 🍃

Mereu am avut tenul mixt, si mereu am folosit produse pentru ten cu tendinta de ingrasare, dar de multe ori simteam ca “ ma strange fata “ si se irita mai ales in zona obrajilor. Am inceput sa folosesc creme mai hidratante si mai putin astrigente iar tenul meu a inceput sa isi revina. 

Primul contact cu brandul La Roche-Posay a fost in urma cu 5 ani. Eram in cautare de apa termala si dupa mai multe review-uri pozitive m-am decis sa o aleg pe cea de la ei,  care a ramas in rutina mea de atunci.  Apoi am inceput sa folosesc crema Liptikar Baume pentru ca aveam predispunere la piele uscata din cauza unor probleme medicale, cand celalalte creme au dat gres, aceasta a fost singura care imi oferea hidratarea necesara pe parcursul zilei. 
Asa ca decizia de a folosii acest brand si la primul nostru copil a venit de la sine si pot spune ca ne-a scos din incurcatura de fiecare data si am spus pa si la dermatita atopica foarte rapid. 





Un produs nou de care inca nu stiam si care a intrat de curand in rutina mea este crema de spalare pentru ten. 



TOLERIANE CREMĂ DE SPĂLARE


🌿 Anti-Disconfort

🌿 Anti-Uscaciune

🌿 Fara Parfum

Formula activa minimalista. Contine doar ingrediente esentiale pentru curatare si inlaturare a machiajului:cocobetaina, un surfactant delicat cu rol de curatare, combinat cu 4 ingrediente pentru ingrijirea pielii.


O folosesc atat seara cat si dimineata, imi lasa tenul curat si hidratat fara sa irite sau sa ramana uleios apoi. Nu incarca porii si necesita foarte putin produs.



APĂ TERMALĂ LA ROCHE-POSAY


🍃 Calmează pielea sensibilizată de factori externi (precum soarele, tratamente dermatologie, poluare etc) și previne îmbătrânirea prematură a pielii.
Apa termală La Roche-Posay acționează ca un antioxidant natural.🍃

Apa termala nu lipseste niciodata din geanta sau din baie. O folosesc uneori in loc de toner dupa demachiere iar in timpul zilei o folosesc pentru improspatarea tenului. Face minuni si in cazul iritatilor   la Victoria.  Este un must have vara. 
 



TOLERIANE SENSITIVE RICHE
CREMĂ HIDRATANTĂ CALMANTĂ

🍃 CREMĂ HIDRATANTĂ CE PROTEJEAZĂ ȘI CALMEAZĂ
Ingrediente active care calmează și protejează: [GLICERINĂ] Hidratează pentru 48 de ore  [UNT DE SHEA] Repară și protejează bariera pielii [VITAMINA B3] Calmează instant  [APA TERMALĂ LA ROCHE-POSAY] Calmează și reduce iritațiile pielii 
0% parfum, 0% alcool.
Non-comedogenic. Non-iritant. Toleranță ridicată, potrivită chiar și pentru pielea bebelușilor. 🍃

Este super light pe ten, nu lasa senzatie de gras si intra rapid in piele. Eu o folosesc dimineata, fiind si o baza excelenta pentru fondul de ten. Roseata din obraji s-a redus semnificativ de cand o folosesc. 



TOLERIANE ULTRA CREMĂ

🍃  

O formulă ultra-minimalistă cu puternic efect calmant, prin compoziția cu Neurosensină, un ingredient activ care interacționează cu mecanismele care provoacă iritația cutanată. Formula concentrată în apa termală La Roche-Posay întărește efectul calmant pentru senzațiile de iritație și disconfort ale pielii intolerante.

Toleranță ultra-ridicată. Testată pe pielea alergică. 0% parfum / alcool. Non-comedogenic. 🍃

Vine intr-un ambalaj foarte practic si ermetic, usor de folosit si dozat.  Este putin mai grasa si de aceea o folosesc seara, hidrateaza mult mai intens iar dimineata tenul este luminos si fin. Este foarte buna si dupa un peeling chimic, redand bariera tenului foarte rapid. 




#betterlifeinblue 💙

Comments

Popular Posts