Review | Xerolys - Rutina pentru o piele fericita

 


Cu pielea uscata ma confrunt deja de mai bine de 5 ani, odata cu boala autoimuna, a venit la pachet mai multe, printre care si piele foarte uscata. 

Mai concret, glandele sudoripare asigura pielii umezeala naturala. Dar, in hipotiroidism, corpul produce mai putina caldura, iar transpiratia este redusa si pielea devine uscata si se exfoliaza usor. Pielea crapata poate sa apara in zona coatelor si a genunchilor si pe maini. 




Asa ca imi este necesara o crema foarte hidratata care sa ma ajute si din " interior " nu doar sa hidrateze superficial. 

Am testat cele 2 variante de la Xerolys, cu uree 5% si cea cu 10 % , desigur cea cu 10% uree este preferata mea. 

Eficienta lor se datoreaza unui amestec de ingrediente active uree si clorura de sodiu care asigura cu 50% mai multa hidratare decat o crema care contine doar uree.

Desi in mod normal ma feresc de produsele care contin parfum, deoarece am impresia ca imi provoaca  mancarime daca pielea imi este foarte uscata, acesta desi contine parfum, si este foarte usor parfumat, nu am sesizat mancarime sau usturime de la el, dar eu le-am folosit doar pe corp nu si pe ten. 




La ingrediente arata cam asa : Urodium: uree 10%, clorura de sodiu 5% + Glicerina + Acid lactic

Fiind recomandata  pentru piele foarte uscata, ihtioza, dermatita iritativa, prurit senil, prurit post-hemodializa;
- reduce pruritul (Uree, Clorura de sodiu, Alantoina);
- limiteaza evaporarea apei din epiderm si hraneste stratul cornos (Unt de Shea, Ulei de Jojoba, Ulei din samburi de caise, Ceara de albine, Vaselina, Ulei mineral);
- reface filmul hidrolipidic natural al pielii (D-Pantenol, Sterol vegetal, Acetat de tocoferil, Squalen);
- emulsie de tip ulei in apa pentru corp.





Comments

Popular Posts