Weekend getaway in Maramures




 

            Sighetul  este o Insulă: O Altfel De Insulă.

Pe insula asezata la nord de Tara, într-un Maramures muzeu-viu, traditionalist, pastrator de comori si plin de resurse naturale se afla… Hotelul Restaurant “Grădina Morii”.





Inconjurat de natura, in fata hotelului fiind un parc imens iar in spate raul Iza si o priveliste fabuloasa catre dealul Solovan. 

Noi ne-am cazat de vineri pana duminica iar locul de joaca din spatele hotelului  i-a fascinat pe copii din prima. 





      Hotelul dispune de 2 terase, terasa BBQ, care este situata în apropierea raului Iza,  este oaza de liniste de la poalele Dealului Solovan. Aici, cei mici au activitate la locul de joaca din imediata apropiere si terasa HGM, unde am si luat pranzul in prima zi. Iar in zilele mai reci este acoperita tinand de cald in timp ce admiri privelistea minunata.






  Prima zi am petrecut-o in parcul de langa hotel si la barul hotelului unde copii si-au savurat ciocolata calda . Staff-ul este foarte amabil si kid friendly, jucandu-se cu ei mereu. 








A doua zi, dupa un mic dejun gustos, am plecat sa vizitam Muzeul Maramuresului, care se afla la cateva minute cu masina de hotel, si care este superb. 

Nu are cum sa nu iti placa traditia asa frumos pastrata in acest sat muzeu. Dupa amiaza am petrecut-o la plimbare admirand zona. 




Noi am ales ca destinatie de concediu, toamna trecuta tot in Maramures si ne bucuram ca am gasit acest loc, cu siguranta ne reintoarcem si la vara. 

Iar privelistea din camera in timp ce iti savurezi cafeaua este de neegalat. 






Comments

Popular Posts